poniedziałek, 1 lipca 2013

Włochate potwory cz.1

Ja już się przedstawiłam (tak jakby), więc kolej na moje dzieci. Ptaszniki, znaczy. W sumie fajniejsze są od dzieci, ale to moje prywatne zdanie.

Na pierwszy ogień leci...




Nazwa własna: Puszek
Nazwa gatunkowa: Brachypelma smithi
Płeć: Samiec
Cechy specyficzne: Pająk - pacyfista. Nigdy w życiu nie widziałam,
żeby przybrał postawę bojową. Jak coś się dzieje, 
chowa się w kokosie i udaje, że go nie ma. Gardzi wszystkim,
co nie jest świerszczem. Niedługo zapewne  osiągnie pełną
dojrzałość, więc jeśli ktoś tu ma samiczkę... Jest czysty,
zadbany i bez nałogów. Świetna partia, serio!




Puszek we własnej osobie (podczas posiłku, zresztą):


Poza tym, w tym miesiącu mija już trzeci rok, odkąd jest ze mną... Zatem, sto lat!


4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Jeszcze trochę i Loki będzie :) obecnie pracuję nad Irminiem :P

      Usuń
  2. Duzzyy pajaczek Sami. Hmm slicznie odzywiony i piekne ubarwienie :) nie wiedziałem ze takie ładniutkie są :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poczekaj, aż zobaczysz którąś z samiczek :P

      Usuń